17cti letá Beatriz z Portugalska naslouchá koním 

24.03.2020
Ahoj, můžeš se nám krátce představit?

Ahoj, jmenuji se Beatriz, jsem z Portugalska a je mi 17 let. Moje cesta ke koním začala, když mi bylo 8 let. Můj otec si koupil několik koní, ale já jsem se jich bála, protože jsem spadla z koně. Ale po pár letech jsem si s jedním z koní vytvořila hluboké spojení a přátelství. Můj starý kůň, který se jmenoval Imperio, bohužel loňský rok zemřel. Ale dal mi neuvěřitelnou lekci ohledně lásky a přátelství, která ve mně zanechala stopu a jsem vděčná, že vstoupil do mého života. 

Můžeš nám popsat, jak pracuješ s koňmi?

Pracuji s koněm takovým způsobem, že mu poskytují důvěru. Nejen ve mně, ale i v sebe. Používám obojí - pozitivní i negativní působení(positive and negativně reinforcement). Ráda s koňmi pracuji ve volnosti, učím je různé triky, abych vytvořila důvěru, komunikaci a partnerství. Je pro mně důležité, aby byl kůň nejprve dobře psychicky připravený na to, aby nesl jezdce, proto preferuji spoustu práce že země. 


Jak jsi se dostala k horsemanshipu?

Hlavně přes sociální média jako jsou hlavně Instagram a Youtube. Sledovala jsem několik lidí, kteří mně inspirovali a inspirují mně. Důraz je kladen na to, aby člověk dělal pro koně vždy to nejlepší, aby si i kůň užil trénink, aby se vytvořilo jedinečné propojení mezi Vámi a Vaším koněm. Bohužel zde v Portugalsku mají lidé stále dosti uzavřenou mysl a používají stále tradiční metody a také velmi ostrá udidla. 

Co si myslíš o klasickém ježdění a jezdeckém sportu?

Jsem velkým fanouškem akademického ježdění, které je v podstatě stejné, jako klasické ježdění, ale bere se zde více ohled na zdraví koně. Ale já preferuji jezdit bez udidla. Mým cílem je mít citlivého koně, který poslouchá moje pomůcky bez odporu a umí vykonávat různé cviky bez použití udidla. 

Jaká je tvoje rada pro ty, kteří by chtěli začít s horsemanshipem?

Moje rada je: vždy naslouchat svému koni, a také mít dostatek trpělivosti a ujistit se, že trénink je zábavný pro vás pro oba. Nikdy se nepřestávejte učit a hledat nové věci. Váš kůň bude Váš nejlepší učitel. 

Co by jsi ještě chtěla říct o koních?

Vždy na ně buďte jemní. Koně se narodili upřímní, zvídavý a čistí. 

Děkujeme ti Beatriz za rozhovor. 

Sleduj Beatriz a její práci s koňmi na Instagramu @dancinginfreedom

Hello Beatriz, can you introduce yourself please?

Hi, my name is Beatriz, I am 17 years old and I live in Portugal. My journey with horses began when I was about 8 years old. My father bought some horses but I was always very afraid of them, because I had already fallen off a horse. But after a couple of years I started to have a deep connection and friendship with one of them. My old one, is name was império, last year he passed way, but he left me the most valuable lessons about friendship and love, I am very thankful that he crossed my life.

Can you describe how do you work with horses?

I work with a horses in a way that i can provide them confidence, not only in me but in themselves too. I use both positive and negative reinforcement. I like to do liberty, teach tricks, to creat trust, communication and partnership. I’m a huge fan of academic riding and straightness training, it’s important for me that the horse has physical preparation to carry a rider, so I give enough preference to groundwork, is what I do most.


How did you find horsemanship?

Especially on social media, platforms like Instagram and YouTube. I follow several people who inspired and inspire me to always look for the best for the horse, so he can also enjoy the training and also create a unique connection with us. Here in my country people are still really closed minded, the normal is to use traditional methods and sometimes even many unpleasant equipment like the "serreta" (which is also used in Spain)

What do you think about classical riding and equistrian sport?

As I said I'm a huge fan of academic riding, which is the same of classical riding, i like the principles of it, the movements, the gymnastic that is given to the horse and it also can contribute to the horse's health. But I prefer to ride bitless, my goal is to have a sensitive horse, that can listen to my aids without resistance, so later I can even perform some exercises bridleless. That is actually my dream with my horse.

What is your advice for people who would like to start with horsemanship?

 My advice for those who want to start it is to listen to the horse, to have patience and always make sure that you two have fun doing it. Never stop searching and learning new things, with horses we never stop learning, the are the biggest teachers!

Is there anything else you would like to people know about the horses? 

Always be gentle with them, they are born honest, curious and pure.

Thank you very much for interview. 

Follow Beatriz and her horses in Instagram @dancinginfreedom 

© 2019 Positive Horses 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky