Christiana z Dánska/Christiana from Denmark

03.09.2019
   Ahoj. Jmenuji se Christiana. Žiji v Dánsku. Je mi 15 let a s koňmi pracuji okolo 8 let. Dříve jsem jezdila na koni klasickým způsobem(drezuru). Před 3 lety jsem se začala zajímat o horsemanship a přirozenou komunikaci s koněm. Začala jsem se zajímat více o koně a způsob jak s nimi zacházíme. Nechtěla jsem už víc používat uzdu nebo bič, protože jsem si uvědomila, kolik stojí koně bolesti. Začala jsem jezdit ve škole horsemanshipu. Měla jsem velké štěstí, že se nacházela blízko mého bydliště, jelikož je velmi těžké najít podobné místo. Od té doby jsem se toho hodně dozvěděla o přirozené komuniaci s koněm a partnerství mezi človekem a koněm. Nesnášela jsem pohed na koně, kteří jsou biti bičem a svazováni různým jezdekým vybavením.

   Chtěla bych, aby i ostaní jezdci viděli koně tak, jak je vidím já. Jako přítele, jako živé zvíře. Ne jako stroj nebo robota. Uhodili by jste svého nejbližšího přítele? Ale někteří lidé si nemyslí, že bít koně je špatné. Říkají si, že to koním pomáhá pochopit, co mají udělat. Ale já tomu opravdu nevěřím. Lidé mají tisice výmluv, proč používat udidlo nebo sedlo. Z mojí zkušenosti ježdení bez udidla je mnohem lepší a ne tolik rozdílné, jen nezpůsobuje takovou bolest. Naštěstí čím dál tím více lidí zjištuje jak je ježdění bez udidla na svobodném koni, bez používání zbytečného vybavení skvělé. Doufám, že se k nám brzy připojí více a více lidí.

Sleduj Christianu a její koně na Instagramu: @pinto.horsemanship

    Hello my name is Christina. I'm 15 years old and I've been working with horses for around 8 years. I've ridden on a traditional riding school (dressage) the most of the time. 3 years ago I started to learn about horsemanship, and I started to care more about the horses and the way we handle them. I didn't wanted to use a bridle or a whip anymore, because I found out how much pain it costs the horse. I started to ride on a horsemanship riding school and I was so lucky that it was near me, because it's very rarely you find a place like this. Since then, I read a lot about horsemanship and the partnership between a human and a horse. I hate watching horses which gets whipped and tucked into different equipment. 

    I’ve always wished that other riders would see the horse like I do. A friend, an animal. Not a machine or a robot. I mean, you would never hit your best friend, would you? But they just don’t think that whipping their horses are mean. “It just helps them to know what they are supposed to do”. But really, I don’t believe in that. They have thousand of excuses for why they use for example a bit or a saddle. But I’ve experienced that it doesn’t make a difference riding with a bit, only that it hurts more. Luckily more people are starting to find out how cool it is to ride free, without a lot of equipment. And I hope that even more people will find out soon.

Follow Christiana in Instagram: @pinto.horsemanship

© 2019 Positive Horses 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky